Nya inköp! :)

Kommentarer
Maria S

Sv: Har frågat personalen de gånger jag köpt skor men dem tar knappt in några ex i min lilla strl då de inte har så stor åtgång på dem gissar jag, båda sa att jag hade rejäll innåtlutning på den ena & skulle ha såna med förstärkning så de minskar ju valet ännu mer :P



. Sulor har jag aldrig hört talas om men kanske skulle vara nått att fråga om nästa gång. Mina Adidas har nog gått de mil dem klarar snart huffa

Synd det ska vara så dyrt med skor bara men får försöka ta mej råd snart . Ett måste ju :P



Ja håll bloggen din vid liv nu hihi :)

2012-03-04 » 16:28:48 BLOGG: http://femtillsju.wordpress.com
Trixie

precis, det krävs för att bli av med överflödigt fett och få mer definition. bygger ju inte på sådant sätt att jag blir värsta biff eller ser ut som en man som en del tror man ska göra efter ett gym-besök... :P

2012-03-04 » 16:46:10 BLOGG: http://triix.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0