Lördag 26/2 - 2011

Kommentarer
Trixie

Jag tror det blir skitkul ikväll :) Det blir vad man gör det till o vi ska göra de skitkul ;) hehe.



Jo, klart man kan ta det innan gym men ja skulle ändå rekommendera att börja med pass. :) ta inte dom på tom mage... står man ska ta dom 45min innan dagens första mål. gör aldrig det! alltid ca 45min innan träning. o se till att du har ätit under dagen. kram

2011-02-26 » 15:46:59 BLOGG: http://triix.blogg.se/
jess

Hoppas du fick en rolig festkväll:) Kan ju vara kul med lite nostalgimusik sådär än om det inte är nåt man lyssnar på i dagsläget:)



Ja det är inte lätt med jobbsökandet...finns en sida som heter monster, jag var lite där när jag sökte jobb förut...Annars tror jag spontana ansökningar är riktigt bra! Hoppas du får napp på något snart!



Kram på dig!

2011-02-27 » 18:47:03

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0