Vill också vara med. ;)

Kommentarer
Trixie

den blev ju fin.. :) jag tror däremot man har lättare o vinna om man laddar eget mönster, blir rätt enformigt att bara välja en färg sen färdigt mönster.. jag har inte gjort nån, gav upp.. ;) haha

2010-03-29 » 17:02:54 BLOGG: http://triix.blogg.se/
Lovisa

Vad roligt med massa uppdateringar gumman, way to go :D Så kul att läsa :) Din egendesignade bikini blev ju assnygg, den vill JAG HA! :D Jag har redan röstat ;) hihi. Vad snygga skor du köpt, åååå vad jag längtar till vår och bar backe och värme så man slipper feta kängor.. Älskar gladiator sandaler, såå snyggt <3

Du är ju blek i hyn så du passar i rött läppstift tycker jag :D Tycker det är hett med röda läppar, fast jag gillar lite mera knalligt ljusröd färg, inte mörkröd.. Men man ska ju trivas i det också :)

Ha en bra vecka nu gumman, fortsätt uppdatera flitigt ;) PUSS!!

2010-03-29 » 21:26:32 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0