Måndag 29/3-2010

Kommentarer
Carita

Jag sover sämre, eller har väldigt svårt att komma till ro först och främst. Tar några år innan jag somnar men sen kan jag sova helt okej iaf..

2010-03-30 » 08:09:22 BLOGG: http://blacklion.blogg.se/
Trixie

Jag brukar inte sova sämre vad jag vet.. :D Hehe.



Går de bra på jobb? HAr du mkt tider? Kram

2010-03-30 » 14:14:50 BLOGG: http://triix.blogg.se/
emma.

Hej hej! Hoppas att du får en toppenbra dag :) KRAM

2010-03-30 » 16:31:14 BLOGG: http://emmalindbloms.blogg.se/
jess

jag sov faktiskt rätt dåligt i natt och vaknade flera gånger och hade svårt att somna om..men hade inte koll på att det var fullmåne,kanske berodde det på just det?Var dock mulet och snöade här i natt..



Vilka häftiga skor!Håller dom där luftkuddarna för alltid eller försvinner luften ur dom efter en tid?



Mascaran verkade bra, du är så fin:) Kram på dig

2010-03-30 » 17:28:24
Lovisa

Fullmåne brukar jag också bli knasig av.. Vet inte om det är för att det lyser in (är tok känslig för ljus när jag ska sova) eller om det blir nåt annat konstigt.. Låter som coola skor det där! Hoppas dom funkar :) Var dom dyra??

Och åt mascaran säger jag bara: WOW! Shit vilka fransar :D Jag ska också köpa ny mascara nu så jag kanske också ska satsa på den då?? Om den inte är för dyr, är lite snål när det kommer till sånt där ;) Men måste säga att jag tycker du är superfin utan kajal också! Fransarna kommer ju fram mer då, även dina ögon. Du vet väl att kajal förminskar ögonen ;) Fast du har ju iof så stora ändå din fuskis x) Inte som mig som har små grisögon, haha xD



Svar på din kommentar: Ja ryggontet är skit =/ Medicinvagnarna är ganska nya så det kommer dröja åååår innan det blir aktuellt att köpa nya såna gissar jag.. Allt på sjukhus kostar MASSOR. En såndär liten vagn kostar typ 40 000:- helt sjukt! Ser ut att vara värd kanske någon hundring ;) hehe.. Men det är kasst att man inte kan ställa in höjd för alla som jobbar är ju olika långa..

Sen har jag ju bara jobbat inte ens 2 månader där än, så känns inte som jag redan vill gå till chefen och fråga om jag kan få betald sjukgymnast/massör för att jag har jobbrelaterad ryggvärk.. Känns inge bra alls :( Man vill ju inte vara värsta gnällspiken liksom.. Men ska prova med voltaren gel och alvedon några dagar nu, är det en inflammation så ska ju det bita.. Anders får massera också hela tiden, stackaren ;)

Puss!

2010-03-30 » 21:44:12 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0