Bloggpaus

Kommentarer
Linna

jag tror det viktiga att man skriver för sin skull till att börja med. jag känner att jag inte vågar vara mig själv 100% i bloggen just för att alla kan läsa men jag vill inte hahemlig heller xD

Lollo hade väl nåt bra tips på hur man fick läsare?

jag tycker det är kul att läsa din blogg efersom vi hörs sällan och jag löäer gärna om din dag, dina tankar o annat du vill dela med dig av :)

vad gäller underbar älskad av alla så är filmen rätt oke men inte nån toppenfilm. men Sara som jag är vän med älskar den så kanske beror på vad man gillar :) PSUS

2010-03-18 » 08:58:13 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
Lovisa

JAG läser!!! Tyckte du hade varit lite väl länge i Ullared faktiskt ;) Haha.

En bra bloggare.. Uppdatera ofta, berätta om vad du har för dig, lägg in mycket bilder, vara personlig (iaf lite).. Jag tycker du har en bra blogg och alltid skriver om roliga saker!! jag läser ALLTID! För att få läsare: kommentera mycket, bli medlem i bloggtopp listor så att folk ser att du finns.. Du måste ju göra lite reklam för dig själv ;) Puss gumman!

2010-03-18 » 12:06:21 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0