Mamma Mia - The Movie

Kommentarer
linna

jag kunde inte kommentera vid vilja av sten men jag håller med dig. det där emellan skulle han kunna vara utan men antar att man var tvungen att fylla ut med nåt :)



du hade rätt med skorna. 40 var för stort så får kika vidare. men på laredoute fanns de med sa du? kul att få ha 39 i skor ;) men synd attde inte fanns hahah.



jag har kollat lite skrivböcker på bildis så du får väl kika där å se om du har kvar nåt :)



ha en fin kväll nu sötnos! :)

2010-07-08 » 23:20:24 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
Trixie

den filmen är grym :) ger den också 4, minst! :D



jo jag hoppas med hon ska med, hon sa ju att det var klart hon skulle det, får knarka panodil.. du kanske vill hänga på nästa år? :) det är en tradition och har aldrig varit samma som åkt med nästan förutom jag o tina haha ;)

2010-07-09 » 00:34:03 BLOGG: http://triix.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0