Helgunderhållning

Kommentarer
Linna

va roligt! jag skriver med upp vissa sms. men bara söta. inte typ sånna vanliga att jag möter dig där å där. jag har dock kvar en del från B som jag vill kasta men boken de står i är så söööt... :P

Kristofers finns i en rosa bok., jag får dock aldrig sms av han längre då han hatar att skriva dom, han ringer varje gång o det uppskattar jag mre nu. förr saknade jag hans mess men har en bekant som bara får sms av sin karl å det verkar trist.



Puss på dej

2010-01-13 » 08:35:37 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
mimmi

He he he! Så gjorde jag med..fast bara med beundrar sms... en tid i mitt liv fanns där ganska många pojkar som ville ha mimmis hjärta.. XD och dagarna då självförtroendet inte var på topp så läste man dom där sms som fanns antecknade i boken... snacka om ego boost! XD Men som gift.....ja..ehm...tror inte min gubbe skulle bli lika glad över den..eller oxå skulle han bli stolt?!? den boken är göööööömd lååååångt bak..längst in på vinden....men den fiunns där.. ;D saknar dig i massor sötaste gumman! puss o kram!

2010-01-13 » 15:19:51 BLOGG: http://mimmilicious.blogg.se/
jess

hihi,oj det var avancerat å skriva ner det..men måste ju varit kul att läsa så här i efterhand:)Jag brukar tycka det är rätt skoj å kolla på de som ligger kvar i mobilen å dom är ju inte så gamla;)

2010-01-13 » 17:41:07

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0