Jaha..?

Kommentarer
Linna

naw vilken söt dumbo! o ligg på med jobbet, det gillar dom har jag hört! då visar du att du vill liksom.



vad gäller ditt nuvarande jobb förstår jag att du oroar dig men försök släppa, du är inte chef. du får inte betalt för att oroa dig på fritiden! :)



trist med vännen som gick på boi utan dig, men det var säkert inte med flit. jag var med på bio för ett tag sen på en film jag ville se men vännen kunde ite de dagar jag kunde osv. vilken film var det?



jag läntar till det är dags för Alice i underlandet! weep!



hoppas att du mår bättre idag sötsak o tur med bilen din. brumma dig upp hit! PUSS

2010-02-10 » 08:07:51 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
jess

klart man blir besviken om man pratat om att se en film med någon å sedan går personen å ser den utan en själv..så jag förstår dig.Det har hänt mig när jag var yngre.



Synd att du inte hört av jobbet som du sökte men du får ringa dem igen,det kan löna sig att ligga på å visa intresse!:)



Jobbigt med stressen på jobbet å att du inte helt kan släppa det då du är ledig:/ Jag är åxå kass på att koppla av å stressar lätt upp mig så jag har nog inte nåt bra råd..men du får försöka hålla dig sysselsatt med annat så tankarna inte fastnar på jobbet.Å det man inte kan påverka måste man försöka låta vara..annars blir man ju galen;)



Puss å kram

2010-02-10 » 17:53:29
mimmi

aaa..va kul...snällt att hon gjorde så..

Ne, snart får vi kräva chef possition till flingan med massor av förmåner så som hon sliter och lägger ner massa tid på de för?..inget? ;P

Ja..det där med uteställen i HBG har INTE jag koll på XD men det låter som det brukar vara..finns nog inte många ställen med både bra musik,sluskfritt och "ynglingfritt" XD

...kom på.. du får starta ett eget uteställe! :D

-Tjata på dem! -Go Girl! :D

Soperduper kramisar :D

2010-02-12 » 09:32:40 BLOGG: http://mimmilicious.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0