Coola Converse

Kommentarer
Mimmi

Det heter inget speciellt, priset är beroende på om Guldfynd har något avtal med dem eller inte.. Du måste boka ett möte för att få prisuppgifter. :)

2010-02-12 » 07:45:06 BLOGG: http://www.mimmigren.se
Anonym

dessa såg jag med när jag var där härodmagen. rätt coola.. men jag får nöja mej med vanliga..

angånende länkininge. jag var inte sååå allvarlig men mina vänner får gärna länka mig om jag skriver om nåt de själv tar upp liksom.. men annars ,med så klart. men inte ett måste. fan nu låter jag som värsta bitchen men vänner emellan tycker jag att man kan länka lite :) man kanske kan ragga en läsare eller två .. privat är inte min blogg, det får bilddagboken vara ^^

ska du köpa dessa söta skor? PUSS

PS fortfarande nyfiken på ditt jobb hih i

2010-02-12 » 09:28:52
Anonym

Coola..;)

2010-02-13 » 15:50:30 BLOGG: http://tiiniisen.blogg.se/
Lovisa

Tjohoo, Lovan is back ;)

Ligger ju nu ganska mycket efter xD Men har läst det mesta nu tror jag?? Är nyfiken dock om jobbet där som du sökte, hört nåt mer..? Hänt nåt mer? Jobbigt med så många sökanden, men ska hålla tummarna gumman!! Vad mycket fint du shoppar jämt, så kul att se allt :) Huuuh, ser ut som jag valde dom bästa 3 veckorna att åka bort på, usch vilket snörusk alla verkar haft det här hemma :D uscha!! Nu beställer vi lite vår tycker jag ;)

Hoppas allt är bra med dig vännen, vi hörs mer sen <3 Puss och kram!!

2010-02-14 » 10:20:25 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0