Tisdag 24/8 - 2010

Kommentarer
Lovisa

Sv: Tack gumman för alla kommentarerna på bloggen under resan, du är gullig du :) Hehe, så det börjar rycka lite i din shopoholic nerv också när du såg bilderna ;) Fanns galet mycket i barca, hade kunnat handla mycket mer men fick bärga mig :P De ligger ju före med allt också så det är kul att man fått lite koll på vad som gäller i höst x)

Du behöver inte ta bort det här inlägget, kan väl bekänna för dig att jag shoppat för ca 3500:- vilket är väldigt mycket för att vara mig ;) Men som sagt, man måste få lyxa ibland :D

Lite av kläderna har jag haft på mig under resan också så liiite har ni redan fått se, ovetandes hehe ;) Men lägger väl upp mer sen kanske.

Ja visst är Anders snygg i hatt :D Han passar sååå jävla bra i det tycker jag, men det tycker han inte själv, men nu börjar han vänja sig lite mer ändå ;) Japp hatten är ett fynd i Barca och främst för att Ann har 25-årsfest på lördag och har då hatt tema! Så han lära ha nåt att ha på sig.. Även jag men har inte hittat något bra till mig än....... Jag kör nog på något fulare tema ;) Passar dessvärre inte alls i hatt :(

Jag tittade faktiskt på solglasögon till dig, men visste inte riktigt vad du ville ha, är ju toksvårt att köpa till andra! De hade mest Raybans och typ pilotbrillor, men visste inte om du ville ha det... Förstog inte riktigt vilka av mina gamla som du menade för jag har haft ca 20 par de senaste 2 åren, haha xD Men jag kan ha dig i åtanke nästa resa om du ger mig lite mer kött på benen om vad du vill ha :P

Haha, skrattade som fan när jag läste att du tyckte Sagrada Familia kyrkan såg ut som ett kråkslott, det har du fan rätt i xD Men i verkligheten är den nog finare än på bilderna :D Är typ rosaaktig och så.. Men faktiskt, väldigt överskattad.

Du får ta och resa någonstans du också sen vännen så du får se hur härligt det är :) Ingen som är ressugen av dina polare? Lina kanske vill längre fram? Synd du bor så långt bort annars hade vi kunnat dra iväg, men blir lite jobbigt projekt när vi troligtvis inte flyger från samma flygplats.. Men kanske någongång kan vi dra iväg med hela gänget, fatta vad roligt :D

Ska läsa ikapp på din blogg nu!! PUSS

2010-08-24 » 20:57:38 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
MADDES

Det låter som att du och jag beter oss ungefär likadant för tillfället.. Jag hostar och snorar så jag vet knappt vart jag ska ta vägen :/ det är inte ett dugg roligt!

2010-08-24 » 21:11:55 BLOGG: http://maddisenj.blogg.se/
Lovisa

Sådärja, har hunit uppdatera mig lite i din blogg vad du haft för dig när jag varit borta och flängt ;) Men stackare som blivit förkyld, vad dryyygt.. Och inte kul när man har semester heller och ska hinna njuta och ha det bra! Är det inte typiskt! Fick ju migrän och alla möjliga krämpor i Barca jag med och Anders blev förkyld på slutet så vi har snorat ikapp, haha,.. Det kommer väl när kroppen börjar slappna av.

Duktig du vart med träningen och coolt att prova Zumba, skulle jag med vilja! Synd du inte gillade det, men jag älskar att dansa så jag tror ja skulle tycka det var kul :D Fast man kanske känner sig lite fjantig när man står där och vickar på ändan xD

Massa fina shoppingfynd du gjort också.. Du verkar kunna shoppa loss rätt bra här på hemmaplan ;) Hur har du RÅD egentligen, converse och PUMA-skor är väl jättedyrt??? Såg ett par sååå coola adidas skor i Barca som var typ rosa, vita och glittriga.. Men de hade inte min storlek, sörjer lite för det nu haha.. Är kul att ha sneakers som inte alla andra har lika!

Vilket fint inlägg du skrev om BRIS också.. Är ju väldigt viktigt sånt där.. Måste vart tungt för dig ibland som liten att gå med allt inom dig :( Jag hade ju alltid syrran att prata med iaf.. Tur att det är bättre med din pappa nu, alkohol kan förstöra så himla mycket :(

Rolig lista du skrivit därom dig själv också :) och sååå fin bild på dig där, du är så vacker gumman!!!! Puss & kram!

2010-08-24 » 21:12:56 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV :)

Det där är faktiskt mina egna naglar :) de slås bara av just nu så de går inte att ha långa.

2010-08-25 » 07:37:27 BLOGG: http://candis.se
Amis

Fin blogg =)

2010-08-25 » 07:48:57 BLOGG: http://www.metrobloggen.se/amis
linna

hoppas du mår bättre snart - om det är nån tröst är jag aldrig sådär snygg när jag 'r sjuk :)

2010-08-25 » 08:38:34 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
FIONA - en ointressant vardag

söt bild!

2010-08-25 » 09:12:01 BLOGG: http://lovefiona.blogg.se/
Carita

Krya på dej!

2010-08-25 » 12:53:40 BLOGG: http://blacklion.blogg.se/
jess

usch vad jobbigt:/ Mkt skit som går nu på hösten när folk kommer tillbaka från ledigheter...Hoppas du snart blir frisk igen!Kram

2010-08-25 » 17:59:25

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0