Pictures!

Kommentarer
linna

vad fina ni är ::)

Sv jag har ju inte nån att träna med tyvärr o det där med pass är inte jag intresserad av alls. jag hr provat tusen olika men jaghar inte nån koordinationsförmåga å får panik om jag är i utrymmen med massa folk som hoppar & skuttar. jag tycker bara det är tråkigt. alltid gjort sen jag var liten o kommer nog alltid att göra. tyvärr. löpning å gym är det jag kommer att satsa på tänkte jag bara att jag inte hinner nu när det är så fulla dagar liksom.

träna med vän vill jag inte för då måste man jä'mföra sig o hålla på och anpassa sig men kanske att jag kan hänga med K. du ser jag är msasa besvärligt ;)

2010-08-12 » 08:24:14 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
Trixie

ih :) den kvällen kunde blivit mkt roligare men de kommer nog fler tillfälen :D hehe.



allt bra? nej men kroppen kan bara må bra av lite tillskott på annat lagligt sätt. :) kör på :D

2010-08-12 » 10:29:06 BLOGG: http://triix.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV. Hahaha vet inte riktigt vad han säger, tror han bara drar något han tror heter så :P typ bläckpenna eller nåt.

2010-08-12 » 14:14:16 BLOGG: http://candis.se
MADDES

hehe nej man har ju inte alls samma blogglust när det är sommar och fint väder, men jag försöker hålla uppe lite i alla fall för jag tycker ju verkligen att det är roligt!



Jag vet faktiskt inte om väskan finns kvar på Gina Tricot, jag köpte den i mars nån gång så det är inte helt omöjligt! Det är helt okej med mig, dock har jag ont i min handled så jag fick gå hem från jobbet idag. Men annars är jag glad för på lördag morgon åker jag och två vänner till kreta :D



Kramar

2010-08-12 » 16:05:52 BLOGG: http://maddisenj.blogg.se/
Lovisa

Fina bilder, fast jag såg dom på Fejjan innan hehe ;) Men ni ser ut att ha haft trevligt och den där tunikan du har är så fin, den provade jag med förut och tänkte köpa :D



Ja det var nästan hela kvällen på Mákeupstore, var där typ 3 timmar iaf xD Men vi var ju två som skulle bli fixade... Jo det är inne med den därblanka hyn, men jag gillar det inte. Dom tycker det ser mer "levande" ut och det där pudriga ansiktet ska man absolut inte ha.. Men jag har ju så fet hy, iaf fläckvis´.. så efter några timmar med det där sminket ser jag ut som en flottgris. Usch! Dom använder ju såndär underlagskräm men jag kan inte ha det... Blev inte supernöjd med min sminkning men det var kul ändå för man får ju endel tips och så :) Och Emmas blev jättesnyggt tyckte jag så lärdemig nästan mer av hennes när jag kunde titta på ;)



Min minidator var perfekt för mig som reser och vill blogga och lägga över foton och se efter resans gång, jag har ju dessutom ingen mobbe att surfa med.. Så jag kommer definitivt ha nytta av den, men jag ska ju använda den här hemma nu också för det är assoft att ligga i soffan och surfa med datorn på magen xD hehe!



Ha det bäst här hemma nu så hörs vi sen :) Kraaaam

2010-08-12 » 20:35:42 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
Em

Vad roligt!

Sv: Inga speciella planer, äta en god middag och sen gå på något trevligt ställe kanske? Misstänker att vi kommer att prata en hel del. Vi träffades en gång för ett par månader sen, sen har vi enbart haft lite mail-kontakt. :)

2010-08-14 » 15:50:40 BLOGG: http://egoinasmamma.nu

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0