Fake it ´til you make it!

Kommentarer
linna

such sötnos. så himla tråkigt att du mår såhär. hade ine nån aaaning. du får ju maila när det är så här vet du väl. ellerringa. eller smsa. vilket som! vi finns ju här för dig å inget är för litet eller förstort att gnälla om!

jag har gått å vart så avis på dig för att du orkat ta tag i att träna så sluta känn dig värdelös. du klarar visst att ta tag i sakre men ibland kanske man inte är redo för det & då blir det inte mer av det. ta en sak i taget. å jobb kan du börja söka nu. :) killar är killar å du gjorde rätt som sa ifrån. hade jag med gjort. vill han ha dig hör han av sig, annars så kommer det göra ont ett tag men det går med över. o en dag står din prins där. i promise!!!

fan det ringer som fan här. men maila av dej om du vill. du vet vart jag finns. Puss på dej lilla vän!

2010-08-31 » 16:16:31 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
pim

det där pojkproblemet känner jag igen..eviga olyckliga singlar. fast du är ju åtminstone modig och tar kontakt..jag sitter bara och tjatatr om att jag borde ta kontakt..



ang. jobb är dte ju som du säger bara du som kan ta tag i det. sök herrans massa job. alla jobb som du kan. jag tror jag är uppe i 250 på ett år nu...folks äger "wow va många" men jag tycker inte jag kan sitta och gnälla och samtidigt inte söka jobb..alltså söker jag allt..för då har jag åtminstone gjort vad jag kan och kan mer "gnälla" för att ingen vill anställa mig...har ni inte jobbchanser på af i helsingborg? eller var du nu vill bo...gå in på hemsidan och titta. det ärt ett bra sätt att träffa arbetsgivare.. jag fick två sommarjobb i år på det sättet...jag håller tummarna :)

2010-08-31 » 16:47:25 BLOGG: http://hvpim.blogg.se/
jess

vad tråkigt med killen gumman:/ Men du ska inte anklaga dig själv, hade du inte tagit kontakt hade du ju inte kunnat veta var han stod å kanske gått och funderat på det. Klart det gör ont om man gillar någon och vill något mer men inte får det besvarat...men jag vet att du kommer finna någon där det är ömsesidigt, kanske är det bara inte just den här killen som är rätt. Du har gjort vad du kunde, bollen ligger hos honom och om han inte tar chansen så är det hans förlust i slutet...Men det gör ju såklart inte att det känns bättre för dig just nu. Du får försöka fokusera på annat som är bra istället.



Gällande jobbsökandet så är det ju ibland svårt att ta tag i det även om man vet att ingen annan kan göra det åt en. Försök göra upp en lista med vad du ska göra, i vilken ordning och vad du ska börja med. Hur du än gör kan du inte göra allt på samma gång så dela upp det i delmål istället så blir det kanske inte ett så stort berg att bestiga.



Du är en jättebra person som fixar allt du vill men även bra personer har svackor. Hoppas du snart är på väg upp igen! Kram på dig!

2010-08-31 » 16:48:03
FIONA - en ointressant vardag

hehe okej ^^ bra att klara av stress, de gör inte jag haha :D

2010-08-31 » 18:11:09 BLOGG: http://lovefiona.blogg.se/
sanna :3

Hoppas det kommer lösa sig (; <3 söt blogg btw.!

2010-08-31 » 18:36:34 BLOGG: http://handlingar.blogg.se/
MADDES

Tack så mycket för din fina kommentar om min design! Hur mår du idag? Kram

2010-08-31 » 19:06:40 BLOGG: http://maddisenj.blogg.se/
Lovisa

Nej men gumman!!!!!! Åh, önskar du var här så jag kunde ge dig en stor KRAM! Gud, känner så väl igen det där du skriver om.. Been there, done that.. Herregud, hur många gånger har man inte gått runt med det där dumma jävla hoppet, som krossar hjärtat på en i slutändan?? Och hur många gånger har man inte lurat sig själv med att "men KOMPISAR kan vi väl alltid vara, vilken skada kan deeeeet göra.." ÖH... Sen går man där med svansen mellan benen och man känner sig dummare än en åsna, och grymmt besviken över hela situationen. Så funderar man om man inte har någon jävla självbevarelsedrift :(

Så sorgligt med den här killen tycker jag... För du verkar faktiskt hakat upp dig på någon som inte är tillräckligt mogen för dig.. Faktiskt. ;) Varför låter du HAN få dig att må SÅHÄR? Totalt inte värt det! Nu vill du inte höra en massa sånt tjaffs, men kom igen.. Är han verkligen så fantastisk? Skulle DU ens vilja ha honom om han kom krypande och ville bli ihop? Fundera på det. Det gör ont i mig att veta att du mår piss på insidan, tycker det var jättebra du skrev ner det här. Du är så fin vännen, för mig är det helt jävla ofattbart faktiskt att du är singel.

Hoppas det ska vända snart för dig, tycker du har varit så grym som börjat träna och fixa massa! Det där med att ta tag i jobbfrågan- jag tror du kommer ta tag i det när du är redo för det. Var inte så hård mot dig själv, det vinner du inget på!

Och tack för kommentaren på bloggen, du är alltid så omtänksam trots att du inte mår bra själv!! Jag mår bättre nu tack och lov och hoppas jag slipper den där skiten längre framöver... STOR KRAM!

2010-08-31 » 20:06:23 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
FIONA - en ointressant vardag

åh tack :D allt bra?

2010-08-31 » 20:28:47 BLOGG: http://lovefiona.blogg.se/
Cilla

Åh, gumman....JAG VET PRECIS HUR DET KÄNNS! Tro mig, jag har varit lika "dum" som dig massor av gånger. Så jag vet hur det är, man går där och HOPPAS även fast man samtidigt säger till sig själv en miljon gånger att DET KOMMER INTE GÅ, DET BLIR INGET!!

Men man är knasig, det är så lätt att låta känslorna styra över förnuftet. Bara att stoppa huvudet i sanden å springa, right?!! ;)

Men nej, han är såklart inte värd det och du höjer säkert honom på ett sätt han förmodligen inte förtjänar...

Och det där med att inte få tummen ur...jag slår vad om att min tumme sitter mer fast än din ;) Jag kan gå runt med sån ÅNGEST i evigheter över något jag borde göra (kan vara struntsaker) istället för att bara få det GJORT och istället gå med den sköna känslan av att ha det ur vägen....men näe, ångest ångest ångest in i det sista...sen sitter man där när det väl är gjort och undrar varför man alltid har SÅ SVÅRT att få tummen ur, när det faktiskt är så SKÖNT att ha det gjort...=) det där blev kanske lite snurrigt men jag hoppas du fattar vad jag menar ;)

Nuförtiden brukar jag skriva en lista och datum för 'jobbiga' prylar jag ska göra....sen sätter jag det vid datorn så jag ser det varje dag...då brukar det bli lite lättare!!

Och slutligen JA! Det är klänningen från MQ, Love It!!

Styrke KRAMAR till dig!

2010-08-31 » 23:47:00 BLOGG: http://cillabacill.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0