Ändrade planer..

Kommentarer
linna

trist att dejterna blev inställda men det kommer fler gångner =) ändå kul med lite jobb!

jag vill med fixa med naglar, låter tokigt snyggt! hur blev det sen? visa bild! :)

jag är med sjukt trött. VARENDA dag tänker jag att imorrn då jävlar ska jag upp tidigt.. haha sure. saknar mammi som väcker mej om mornarna så jag faktiskt kommer upp. vet inte hur jag tror att jg ska hinna på tio minuter liksom. xD

2009-09-23 » 08:44:57 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
Miiah

Sv: Tackar! Den var helt klart värd smärtan haha :) Ja, fruktsalladen var himla god, hade dock velat ha i mer frukter men man tar vad man har ;) Så synd! Jag bor fortfarande hemma och min mamma är också lite dålig på att köpa hem frukt :P



Ja, koftan gillade jag jättemycket! :D Ja men eller hur.. Håller med dig där! När man väl hittat en jacka så kostar den säkert jättemycket och har man då köpt den så hittar man nästan alltid en annan jacka som man tycker är finare, haha!



Ja, du har nog rätt. Höstvädret är ganska deprimerande! Nja, särskilt bra går det inte.. :( Men jag har mailat min mattelärare och hon försökte förklara så gott hon kunde över internet =) Så får väl se hur det går! Men tack så mycket :)



Ha en fortsatt trevlig dag!

Kramar :)

2009-09-23 » 10:04:56 BLOGG: http://miijauh.devote.se/
Trixie

Radion är duktig på att spela sönder låtar.. Tråkigt men sant. Deras andra låtar är också mycket bra.. Hoppas bara man hittar nån. Får se hur det blir. Ja, håret blev bra.. :) Hehe. Blev naglarna bra, det var väl idag du skulle fixa dom? :)



Vet inte varför det var så dyrt där.. Var en väldigt stor trea så var nog därför.. Men inte värt det nånstans.. Kram

2009-09-23 » 13:36:53 BLOGG: http://triix.blogg.se/
MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

söt blogg :)

2009-09-23 » 15:20:57 BLOGG: http://menjagvetinte.blogg.se/
jess

Kul med extra jobb men är inte skoj om man måste ställa in planer man redan gjort:( Hoppas du kan träffa vännerna en annan dag istället! Å jag håller tummarna att du ska få mer timmar nu då så många kommer lämna butiken av olika skäl,tycker det är din tur nu!Skulle bli så arg om hon inte gav dig tjänsten!



Hoppas naglarna blev fina:)kram på dig

2009-09-23 » 20:20:55

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0