En lugn dag..

Kommentarer
Lovisa

Vilken mysig blogg du har gumman, så roligt att läsa här :) Och vilken härlig dag du och Lina verkade ha haft!! Den där pärl affären verkade vara något i min smak ;) Får kika där nästa gång jag kommer och hälsar på ;) Tycker också det är superroligt med sånt där plock..

Drygt när man inte kan sova och man ska upp :( Har du mycket som snurrar i huvudet?? jag brukar bli så då.. Och sen såna gånger när jag VERKLIGEN måste sova för jag ska göra något viktigt dagen efter (typ tenta) då kan jag sällan sova... Skitjobbigt. Jag tror man är sin egen värsta fiende ibland..



Kämpa på med träningen, det ger sig lite varje gång du vet ;) Puss

2009-10-08 » 12:21:26 BLOGG: http://lovan.bloggproffs.se/
miiah

SV: Ja men eller hur :D haha. Himla farligt ;) Vill så gärna beställa några. ^^



Jo huvudvärken försvann ganska snabbt som tur är :) Jaså okej, härligt att höra :) Hur är allt idag då?

Jaha :D Där bor några av mina kusiner ;) eller bodde.. tror dem har flyttat nu :)



Kramar

2009-10-08 » 12:30:11 BLOGG: http://miijauh.devote.se
jess

har läst i kapp lite här för hade missat en del såg jag;) Skoj med allt du hunnit med å du kommer säkert göra jättefina smycken om du börjar göra egna,då får du starta en egen butik;)



Är sjukt störande när man inte kan sova.Blir ofta så för mig när jag vet att jag måste upp tidigt..men just nu är jag oftast helt slutkörd varje dag så somnar för det mesta snabbt om inte massa jobbtankar maler..Tur du inte hade en så lång dag i alla fall å hoppas du sover bättre nästa natt! kram på dig

2009-10-08 » 18:07:15
miiah

SV: Ja.. det är inte ett dugg roligt :( Ja det behövs ju, men tyvärr så är dessa uppgifterna istället för ett prov så läraren får inte hjälpa och inte direkt andra iheller =P menmen.. Jag får försöka vara positiv och sådär :P



Härligt att du lyckades tenta upp iallafall =) Måste ha kännts skönt :D

Ja jag får göra det :) Vad ska du göra idag då? :D



Tack så mkt! Kramar :)

2009-10-09 » 10:01:53 BLOGG: http://miijauh.devote.se
pim

Kyl att du skaffat blogg och kul att jag hittade den. lägge rin den på favoriter. kolla gärna in min också:)kram

2009-10-13 » 17:06:03 BLOGG: http://hvpim.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0