091208

Kommentarer
Lovisa

Bra att du jobbar och är flitig, men drygt att behöva handla alla julklappar den 23:e :O Hoppas det löser sig med pengarna! Jag hatar att stressa så jag började julhandlingen i slutet av oktober ;) Vilka fina kläder du köpt! jag älskar såna där oversize tröjor :D Så skööönt och dessutom snyggt med leggings. Soft is the shit ;) Köpte en stor tischa på Gina häromdagen ja med, asskön. Tack för knäckreceptet, det ska jag försöka hinna prova :D Mys ju! Hur lång tid tar det att få sånt där aktivitetsstöd egentligen? Hur funkar det? Är lite orolig nämligen vad jag gör om ja inte får jobb direkt när ja går ut, om man kan få nåt bidrag då så man har råd med första hyran iaf =/ Är ju iof med i A-kassan, men är osäker på om man får nåt av dom när man pluggat i 3 år och inte haft någon anställning...? Är kass på sånt där!

Vi är på bio rätt ofta, vi älskar det :) Men den här gången var det film hemma med ohederlig nedladdning ;) Vi är buuusiga ibland! Men är ju så soft att ligga hemma i sängen med laptopen och se på film.

Lät mysigt med eran jobbdejt, hoppas ni får det kanon!! Puss gumman

2009-12-09 » 10:55:22 BLOGG: http://lovan.bloggproffs.se/
Trixie

ja jag vilar ju idag... ;) hehe.

fina plagg :)

2009-12-09 » 12:50:16 BLOGG: http://triix.blogg.se/
jess

vad kul med julfest:)lät som mumsig mat!julmat hinner du ju få sen;) Trist att din lön kommer så sent.Jag har ingen koll på när vår betalas ut..kanske är samma dag här..men kommer nog vara klart med klapparna innan.Håller tummarna att du får dom andra pengarna i förväg så du slipper shoppa allt på själva julafton!



Duktigt att göra egna knäck också!Jag är så icke husmor som man kan bli..men gott är det ju så om man kunde vara lite mer för att baka å fixa hade man ju haft nåt å mumsa på;)



Kan man beställa kläder från nätet och hämta ut på lindex??Har sett nån annons på nån blogg men fattade inte att det var så man gjorde.Låter ju rätt smidigt:)



Ha det så bra vännen!kram på dig

2009-12-09 » 19:47:17
Anonym

Jo.. haft mörk rödbrun :) Gillar mörkare brum med lite rött i;) Tack gumman! =)



Snyga fynd ;)

2009-12-09 » 23:34:43 BLOGG: http://tiiniisen.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0