Söndag 7/11 - 2010

Kommentarer
Lovisa

Låter som en härlig helg gumman! Är himla skönt att bara ligga och dega och kolla på film, känns som längesen jag hade tid för det nu, suck.. Förstår vad du menar med att skärpa till sig med skräpmat och sånt, samma här.. Har blivit alldeles för mycket sånt den senaste tiden... Men är ju så lätt ( och gott) att ta till när man tex är helt slut efter jobbet en helg...

Den där boken du köpt där nere har jag också, fast min är för både kvinnor och män.. Så din kanske har mer konkreta tips, du får väl hojta sen ;)

Tusen tack för alla fina ord du skrev på bloggen, gud vad du är gullig.. Känns dock helt otroligt att någon skulle tycka så om en, känner mig allt annat än lysande.. Snarare släckt ;) haha... Är svårt det där när man kommit in i en svacka och ett tankesätt så är det svårt att ta sig ur...

Men det värmer verkligen att jag hart vänner som dig <3 Jättekram till dig gumman och ha en bra måndag.

2010-11-08 » 12:54:16 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
pim

hoppas det går bra. själv har jag tappat all form av sötsug vilket förvisso är ganska bra:)men lite tråkigt när man går bort

2010-11-08 » 16:13:31 BLOGG: http://hvpim.blogg.se/
Carita

Låt som en trevlig kväll hos L :) Mysigt sånt!

Lycka till med maten och så :) Jag hejjar på dej!



Sv; Jag jbobar bara 25% just nu.. funkar bäst så.. får se om jag får/kan gå upp lite senare men just nu detta! :)

2010-11-08 » 18:06:59 BLOGG: http://blacklion.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0