Goodmorning sunshines! Jag fattar seriöst ...

Kommentarer
Trixie

hello :)

jaså din PT är grym ja det får vi hoppas hehe ;) tja, du har ju alltid oss när det gäller tjejgäng :D du ska väl med på sex and the city? :)

2010-05-04 » 19:52:49 BLOGG: http://triix.blogg.se/
Anonym

Ja ellerhur.. Jo jag vet h ur de är när de är den skitveckan:P hehe.. Jas åg ört du de : (typ iskt.. Ajja klart du ska tr äffa dina vänner efter så lång tid.. mys=)



Ab soluit.. de hade ja också gjort.::D

2010-05-04 » 21:20:40 BLOGG: http://tiiniisen.blogg.se/
Lovisa

Vad söt du är på bilden, lilla morgontroll ;) Jag har läst här gumman, men förlåt för att jag vart kass på att kommentera!! Är bara så dööööd efter jobbet jämt! Du har ju en superbra blogg nu med massa kul i, din hör verkligen till min favorit som jag kollar först :D I LIKE! Men är så drygt när man ska kommentera och det jämt ska krångla med konstiga ord man ska skriva in, varför måste dom jämt vara där??? verkar ju inte som det går att välja bort dom heller. Men borde ju vara upp till var och en om man vill ha vilka skitkommentarar som helst på sin blogg eller ej, för mig skulle det vara helt okej xD (och alltså ta bort den där spärren)

Shiiit.. Vad fan har hänt med prisonbreak killen?? han som var sååå snygg!! JÖSSES! Och är han bög?? jag menar, vet du det på riktigt?? hade jag inte hört men jag dog nog lite nu på insidan. haha. Whatta fuck liksom!

Jag älskar Kenzas skor, såå snygga! Men som du säger, lite för dyra tyvärr..

vad duktig du är med träning och mat och allt, man inspireras ju av dig här nu ;) Själv är jag så trött jämt så jag orkar knappt x( Men ägg är faktiskt BRA mat, det är födan man skulle kunna leva på längst om man enbart fick äta EN grej, visste du det ;) det innehåller så mycket nyttiga ämnen som kroppen behöver. jag äter ägg varje dag ja i olika former x) har man problem med kolesterolet så ska man kanske undvika äggulan ibland, men i vår ålder ligger man ju inte direkt i riskzonen för det ;)

Har du provat vanlig naturell keso på mackan och så en tomatskiva på och lite grönsakskrydda? Smarrigt :) jag kan inte heller med när det smakar sött.. Och avokado som är så gott :D Gillar du inte det :P Skulle kunna äta det jämt om det inte var så dyrt x) Gillar du inte gucka heller? (Guacamole)

Men du ska ju inte äta sånt du inte tycker om och tvinga i dig,då lär du ju kunna byta ut det mot nåt annat.. mat ska ju vara någonting positivt ändå annars håller det aldrig i längden :)



Svar: aloevera är bra för allt typ. För magen är det bra för alla fel man kan ha ungefär, det lägger ju sig som en skyddande hinna i tarmen, och innehåller saker som ska vara som mirakelmedicin. Ska vara bra på både hårda och lösa magar, magkatarr, IBS och andra magsmärtor, osv.. Sen är det jättebra för hår, hud och naglar, för vårt immunförsvar.. ja allt! Dom kostar ca 300:- per flaska, och en flaska räcker i en månad. Så det är ju värt att lägga någonting nyttigt på kroppens insida istället för att köpa ett par brallor i månaden för kroppens utsida ;)

Puss och kram!!!

2010-05-04 » 21:25:31 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0