Torsdag 30/12 - 2010

Kommentarer
MADDES

fint halsband! Vi har två stycken sånna där plädar i vår soffa. Vi har svarta :D Hur mysiga som helst. hur ska du fira in det nya året tjejen?

2010-12-31 » 13:24:12 BLOGG: http://maddisenj.blogg.se/
Madde

Tack :) Plötsligt lossnar det... Jag har varit på flera intervjuer den senaste månaden fast jag har sökt jobb i ett halvår utan att komma på mer än 2-3 intervjuer! Det fixar sig alltid, man får bara ha lite is i magen :)



Hoppas du får en trevlig kväll och Gott Nytt År! Kramar

2010-12-31 » 13:52:13 BLOGG: http://frokencederberg.blogg.se/
Linna

min ser inte redigt ut så men min är från Chili men min har luddig svart sida och insidan i vitt mkt mer pösigt :) 199 kr :)

2011-01-01 » 17:15:19 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
Trixie

de va därför ja undra hur länge rean höll på, jag såg de där halsbandet! velat ha sånt ett tag. sen såg ja att DU hade ett, haha ;)

2011-01-02 » 13:07:06 BLOGG: http://triix.blogg.se/
Jessica

Vinga Of Sweden säljs på www.sweethome.se, pläden är så skön!

2011-01-02 » 15:52:01
jess

söt du är! Å fint halsband,var får man tag på sådana ifrån?

Gällande pläden så ser den väldigt lik ut den vi har från affären BOOM. Vet inte om den finns nere hos er men tror de har en hemsida också. BOOM-plädarna kostar 198:- tror jag och finns i flera färger, supervarma och go'a:)

Kram och gott nytt 2011

2011-01-02 » 16:43:41
Lovisa

Hej sötnos.. Kul att du är tillbaka :) Har missat endel men läst ikapp lite nu.. Verkar som du haft en bra jul och nyår, trots förkyldning.. Det suger dock att vara sjuk :( Bra och fina klappar du fick! Vilken himla snygg guldring du köpte också.. 40% är ju bra rabatt på en guldring kan jag tänka mig, brukar ju kosta endel.. Så du får väl se det som en investering ;) Jättefin i alla fall.. Men har du den på vänster ringfinger?? Då ser du ju lite gift ut, hihi men kanske är meningen så du blir av med dina stalkers ;) fniss. Fint namnhalsband också, älskar mitt och har på mig det jämt men det jag har är ganska litet. Köpte ett sånt från guldfynd till anders syster i julklapp, hon blev jätteglad :)

Puss

2011-01-02 » 18:44:43 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
ELIN

Dom finns på Boom! :) men det finns inte i sån många städer.. sök på Boom på google, finns en internett shop.. :) alla i Övik är helt galen i dom, BOOMpläden, säljer som bara den! as mysig. 199kr tror jag :)

2011-01-03 » 10:06:22

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0