Natti natti..

Kommentarer
Andreas Hansson

Du missade något kan jag lova.. Idag var Johan falk riktigt bra :)

2010-04-06 » 08:47:44 BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
Em

När du är inne på andras bloggar där du gillar designen, så kan du väl kolla upp vem som har gjort den? Eventuellt fråga om det inte finns info om det? Lady Dahmer har gjort min, men jag tror inte hon gör design längre. Hon har fått bebis tror jag.

2010-04-06 » 15:16:47 BLOGG: http://egoinasmamma.nu
Lovisa

Åhå, hittar du några smarriga bra tips i GI tidningen så får du hojta :D Själv är jag kass på att köpa tidningar, kommer mig aldrig för x) Jag är t.o.m kass på att googla på internet, trots att jag vet att det är jättelätt att hitta recept så.. men jag vill hellre ha (bekväm som jag är) recept som andra gjort och som jag VET är bra ;) Hehe.



Fiina Pumaskor du har! jag hade gärna haft dom Reebok med gulddetaljer :D Men det fanns inte nu tyvärr :(

Ja det är pissigt att tåg ska vara så dyrt.. Linna bokade biljett idag iaf så nu är det spikat att hon kommer. Hon kommer på fredagen vid 15 typ. du hade gärna fått komma ännu tidigare om det vart så (alltså på torsdagen), vet ju att det är en lååång resa för dig, men tror jag jobbar kväll på torsdagen och slutar inte förrens kl 22.. :S Så då är det ju lite knivigt vad du ska pyssla med tills jag kan hämta upp dig xD Sen jobbar jag ju dag på fredagen. Men du får absolut hålla koll på biljetterna! Kanske finns nåt på Tradera?

Kul att det känns lite bättre på jobbet just nu, är ju superviktigt vilka man jobbar med. Långdag, hehe det jobbar jag dagligen xD 8-9 timmar går jag varje pass, man blir helt slut av heltid kan jag säga... Nu börjar man fundera.. Ska man ha det såhär för resten av livet nu??? :O

Jag kan lite om bloggdesign, fast jag är ju verkligen en amatör ;) Men det är ganska tidskrävande och pilligt, annars hade jag gjort det åt dig GRATIS! Men just nu vet jag inte när jag ska ha tid xD Men jag har en kusin, Astrid, som älskar att hålla på med sånt där.. jag kan fråga henne om du vet på ett ungefär hur du vill ha det?? Hon är skitduktig. Puss!!

2010-04-06 » 19:37:01 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
Andreas Hansson

Vilken film då????

2010-04-06 » 22:59:50 BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0