Hate my skin...

Kommentarer
pim

inte mer än att gilla läget och sig själv och inte tänka på det. det är förmodligen bara en själv som tänker på det och bryr sig:)

2011-03-24 » 10:27:57 BLOGG: http://hvpim.blogg.se/
jess

min hy bråkar också ibland...mest att den blir torr och att jag då för smörja som en tok vilket kan ge små finnar och kvisslor...billigt knep när man redan fått dem är tandkräm!;) över natten alltså...tycker det torkar ut bra. Min lillasyrra har basiron från apoteket och tycker det är bra, har provat av henne. Annars märker jag att min hy blir mer irriterad och får mer kvisslor när jag använder parfymerad ansiktskräm...i alla fall tror jag det är en orsak. Men som pim skriver så tänker sällan andra på det...är ju oftast man själv som stör sig mest. Men tänker man inte på det så bryr sig ingen annan heller egentligen. Tycker du är söt i alla fall! å skoj att unna sig tidningar, det är lite vardagslyx tycker jag...få sätta sig ner och läsa i nån timme:) sköt om dig!kram på dig

2011-03-24 » 17:40:29

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0