Söndag 16/1 - 2011

Kommentarer
lovisa

sv;: yes. skillnaden är att sötningsmedlet inte ger ngn reaktion på insulinet som pumpas ut i blodet, och just i GI är det insulinet som bland annat är boven till att man går upp iv ikt :P

2011-01-17 » 08:39:18 BLOGG: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Lovisa

Kul att läsa lite update från dig gumman! Kul att du är igång med träningen igen :) Känner igen det där du skriver om alla "nyårslöften"... Är tokmycket folk på zumban också.. Haha. Du får säga sen om dina kosttillskott funkade eller ej.. En doktor sa till mig att vår kropp endast kan ta upp lika mycket protein som det finns i 1 liter mjölk åt gången..(Resten bajsar man bara ut, bygger alltså inte upp några muskler) Så han menade på att all sån försäljning för att bygga muskler är lurendrejeri för att tjäna pengar.. Jag har dock ingen aning, är noll insatt ;) Finns ju förstås såna tillskott som innehåller annat än protein också.. Och kan ju vara ett bra mellanmål kanske. Jag kör ju lite mera på konditionsträning än muskelbyggning.. Jag bygger ganska lätt muskler och känner mig mest tjock när jag gör det och får muskler under fettet så jag ser ännu tjockare ut x) Går upp som fan i vikt också så fort jag styrketränar.. :( Gud har kanske gett mig en hulkenkropp potential men det vill jag inte ha, hehe ;)

Vill gärna höra mer om dina nattliga stalkers också, hihi ;) Puss & kraam!

2011-01-17 » 20:41:38 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV. Fattar inte heller det. Och varför skriva om produkter och tipsa andra om man inte ens har testat det själv också?!

Hehe skulle vilja det men vill inte ge henne de läsare som hon så gärna vill ha.

Jag vet inte, men jag har ju tagit kontakt med dom varje gång och de låser hennes blogg tills hon tar bort inlägget/ändrar datum på det och sen sätter de igång den igen. Så jag vet inte. Nu har de inaktiverat hennes igen så vi får väl se :S

2011-01-17 » 22:08:59 BLOGG: http://candis.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0