Måndag 31/1 - 2011

Kommentarer
Trixie

Obehagligt att vara yr och konstig när man inte vet orsaken... =/ Känt så mer eller det är över nu?



Hehe jaså, du ska ner till 58? Det är ju bra att ha mål, men glöm inte delmålen :) Annars känns det så far away... Jag har inte vägt mig sen juli tror jag, vill ha morgonvikten och sist var på mammas våg (jag äger ingen) så jag får väl sova där snart så jag kan uppdatera ;)

2011-01-31 » 22:49:38 BLOGG: http://triix.blogg.se/
Trixie

Du är så rolig Jess, låter på dig som du är lika stor som jorden, haha. SÅ är det ju inte! ;)



Tja, det kan nog vara en bra idé att vänta med gainer, eller ta den (Super Gainer Pro) direkt efter träning. Protein som mellanmål på dagen kör jag på jobbet, kan ju vara en bra idé för dig med som tydligen inte hinner äta alltid? ;P Det är ju A och O dedära...



Sen när du har råd så testa Endoburn, men ta den 45min innan du ska träna. INTE 30min innan frukost som det står i anvisningen. Jag mådde inte bra den dagen... Och pratat med folk som tar den, så det är skitbra nu. Sätter igång förbränningen och särskilt på de ställena som är svåra, alltså kring magen. Kör du mycket kardio? Kör 20min efter varje pass, trappmaskin eller cross kanske? Kram.

2011-01-31 » 22:54:59 BLOGG: http://triix.blogg.se/
Maria S

Sv: Jo gymmar mkt men har ju inte hunnit hålla på så länge med det, hade paus över jul osv.. så de finns på magen av ta av tyvärr :P

Kör med både måttbandet & vikten.

2011-02-01 » 07:36:15 BLOGG: http://mariasjoden.wordpress.com
jess

Åh vad bra att du får jobba så mkt mer än du egentligen skulle:)Slipper du kanske oroa dig så mkt för nästa månads räkningar och sådant:) Rutin är alltid bra men 7 lät himla tidigt om man nu inte ska jobba;) Jag hade 9 som tid då jag var a-lös förut...men är ju bra att vänja sig, många jobb innebär ju tidiga mornar så när du får ett är du redo att kliva upp när det gäller:) Lät härligt med finväder och promenad också!här är det glashalt så man riskerar nästan livet när man ska ut och gå...men hoppas också på finväder i helgen så man kanske kan vara ute lite:) kram och ha en fortsatt bra vecka!

2011-02-01 » 18:33:52
lovisa

sv: ja det bleks väldigt lätt och mkt att just sommarsol eller va man ska säga!:P haha!

och JA jag har fått reda på att det finns test att göra, men det kostar 300, har inte fixat det än men då jag gör det talar jag om det: Dhaha

och DU, jag har en tävling nu, man kan vinna en snygg bikini/monikini, du kan ju kika om det är nåt för dig?:)



2011-02-02 » 21:50:27 BLOGG: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Trixie

Du är för söt! Ja, cardio är konditionsträning. Ju mer motstånd desto mer ger det, så jag hade kört på cross eller trappmaskin (trapp ger faktiskt mest) i 20min efter varje pass. Vänta bara ska du få se! Sen om du har möjlighet hade jag tagit morgonpromenader.. När du börjar senare eller är ledig... Cirka 40 minuter o gärna innan frukost :)



Japp, jag tar endoburn, mkt effektiva och ja, starka. Haha. Men tar du dom som jag - 45min innan träning - ger de effekt på ett bra sätt. Jag mår inte alls illa, mår prima. Det var bara den gången jag tog den på morgon innan frukost.



Vilket protein har du? Rekommenderar det jag har annars - Syntha 6 från BSN. Chocolate Milkshake. Sjukt god! Blandar med vatten. Mums!



Åt inte brödet, hehe. Bara lite på underdelen ;) Kramar.

2011-02-02 » 22:34:26 BLOGG: http://triix.blogg.se/
•PETRA•

Sv. Dom där grejerna jag ville göra efter gymnasiet är inte livsviktiga och låter faktiskt lite töntiga nu. Men jag har en lång lista: Säsongsarbete i norge och i australien. Jobba som bartender, jobba på en lyxkryssning, Jobba som volentär, studera eller iaf bo i stockholm eller Göteborg... som sagt små saker som jag känner mig alldeles för gammal för nu :)

2011-02-02 » 22:39:27 BLOGG: http://dinpetraj.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0