Torsdag 7/ 10 - 2010

Kommentarer
Johanna

sv: Jo jag hade lite bättre tur igår och idag har jag inbokat :)



Oj, konstigt att en frisör säger så! Grunden för ett friskt hår är bra schampo/balsam, och de man köper på ica är så vattenbaserade, därför de kostar så lite. Inte bra! Så in & fråga vad du borde använda, eftersom du har blekt hår så måste du ha något för just blekt hår! :) Även fast håret är i bra kondition nu så är det ju bra att förebygga det, för håret slits ju hela tiden :)

2010-10-08 » 07:24:53 BLOGG: http://jlunde.blogg.se/
pim

jag har testat soal soalrium en gång och aldrig mer. fick klaustrofobi..dessutom är det ju inte nyttigt och jag bryr mig inte om att vara brun året runt-..eller nån gång förresten :P

2010-10-08 » 18:06:09 BLOGG: http://hvpim.blogg.se/
jess

åh gumman,var försiktig med solariet..är väl aldrig bra att bränna sig men solariet känns skadligare på nåt vis..sen om det är så eller om jag bara tror det är en annan femma;) Jag solar inte..gillar inte solarier alls och gillar inte fejkbrännan heller så håller mig till riktiga solen 3 ynka månader om året.. Men som sagt var försiktig för vill inte att du får hudcancer:/ Hoppas du får en bra helg och att det går bra att jobba:)En ciderkväll med lite snack lät nice som avslutning på lördagen! Kramar

2010-10-08 » 19:32:01

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0