Tisdag 5/10 - 2010

Kommentarer
Johanna

sv: Ja han är en skogis! :))



Det finns ju väldigt många bra! Just nu använder jag en från Revlon (finns att köpa billigare på Lyko.se) som är kanon då jag också har blonderat hår i längderna! Det man ALLTID ska tänka på är att köpa riktiga salongsmärken, de är så mycket bättre. Billiga märken på ica mm innehåller silikoner mm som sätter sig på hårstrået och ger en "skeneffekt", de verkar bra men som sagt så sätter de sig fast och kan vara svåra att få bort helt.



Om du vill köpa lite billigare så kika in på Lyko.se där de säljer billigare samt ofta har erbjudamden! :)

2010-10-06 » 07:13:13 BLOGG: http://jlunde.blogg.se/
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: Tack för du skrev det.. Brukar ta Långebergahållet och Österleden när jag ska fixa mina naglar. Får väl undvika motorvägen hem med..

2010-10-06 » 10:05:54 BLOGG: http://sofija.blogg.se/
jess

Vad trist med den där badrumshyllan. Jag har också dålig erfarenhet av sådant som ska sitta med sugproppar...jag har köpt från ikea och ö&b förut sådana som man typ kan hänga över det duschfästet sitter (svårt att förklara). Dom rymmer kanske inte supermånga flaskor men är billiga och brukar inte rasa ner:)



Mina bilder finns ju kvar..har inte ens lagt ut alla klart än;) Är ju trist att bdb krånglar och att vi inte är på samma ställe på nätet så ofta...tänkte mest på kontakten som blir rätt gles då tyvärr:/ Men hoppas du får det att fungera! Funkar bra för mig..dock kan det ibland krångla med kommentarer i din och linnas blogg...typ att den bara tänker och inget händer...knepigt nog sker det ytterst sällan på typ syrrans eller lollos blogg än fast ni har samma...



Hoppas det blev en mysig tv-kväll:)Jag följer inte så mkt..går ju å lägger mig så tidigt jämt..men ser House i alla fall. Kram på dig

2010-10-06 » 16:41:29

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0