Söndag 31/10 - 2010

Kommentarer
Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Haha, ja jag har alltid stavat det bajkon så därför fortsätter jag även om att jag nu vet hur det stavas ;)

2010-11-01 » 06:58:55 BLOGG: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Linna

du har väl en rätt ny mobil/iphone? för de ställer om sig själva. iallafall de jag vet som har gör det :) min gamla rosa sak får jag allt ställa om själv.

skönt att du har en bra helg. det är du värd. kramis

2010-11-01 » 13:45:16 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
MADDES

Tack tjejen, jag hade en tillfällig down dag igår. Allt kändes helt enkelt skit,hehe! Det är så mycket i skolan hela tiden så jag känner att jag inte riktigt hinner ha ett liv plus att man har andra tankar som snurrar i huvudet hela tiden. Inte alltid lätt att vara glad, ibland får man deppdagar där man inte orkar med allt längre!



Gud jag vet att jag varit dålig på det där med träningsövningar i videobloggar. Jag ska försöka göra någon denna vecka. Jag har helt enkelt inte hunnit med det nu när jag pluggat som en galning. 2v innan tentan tog jag knappt en enda promenad och träningen dog ut totalt, men nu är jag igång igen så jag ska försöka tipsa om lite olika övningar i videos :) Känns jätteroligt att du uppskattade den videon!!



Hoppas du får en fin start på veckan och den nya månaden tjejen. Kramar från mig

2010-11-01 » 13:46:52 BLOGG: http://maddisenj.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0