Slow & steady rush ♥

Kommentarer
lovisa

sv: haha ja precis det är den:D

2010-10-21 » 22:23:51 BLOGG: http://lavitadilovisa.blogg.se/
lovisa

sv: ahha ja jag får se:) brukar faktiskt inte klä ut mig så mkt:P men lär nog vara svart och svartsotat blir det helt klart, det är halloween:D haha jaa fast han är lite så att då skulle han säga att han inte vill att jag ska göra det för han är rädd att nåt ska hända:P haha typiskt mattias!

2010-10-22 » 08:34:09 BLOGG: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Lovisa

Men gummsan då... krama Fan vad drygt med A-kassan och allt krångel, och seriöst, vad håller dom på med??? Gud var arg man blir.. Helt otroligt att dom kan hålla på och slarvjobba, fattar dom att det handlar om människors liv? Vilka problem deras strul kan ställa till med, usch.. Man blir så förbannad! Fattar inte vad de anställer för människor på varken Arbetsförmedlingen eller Försäkringskassan, men alltför många känns både hjärtlösa och hjärndöda... Hoppas att det ska lösa sig för dig på något vis. Jag är verkligen glad att jag har ett heltidsjobb, även om det är slitsamt så får man i alla fall pengar varje månad så man vet att man klarar sig...

Tycker samtidigt det är lite sjukt att du inte får mer jobb på Guldfynd än vad du får :( Du ställer ju upp nästan JÄMT känns det som, även fast det bara är kortpass på några timmar, och du har jobbat där i flera ÅR nu! Du borde få en riktig anställning! Dom behandlar inte dig schysst tycker jag.. Finns det inget som heter LAS-dagar hos er? För i kommun och landsting finns det LAS-dagar, dvs har man jobbat som typ timmis några år och kommit upp i ett visst antal timmar, då MÅSTE de ge en en fast tjänst. Men kanske inte finns såna regler på såna där företag..

Och sen GUD VAD DRYGT med bilen! jag hade blivit galen! Usch, så fort det blir nåt fel med bilen så går det jättemycket pengar på en gång, allt är ju så dyrt.. Lider verkligen med dig :( Ibland funderar man om det kanske inte lönar sig att ta ett lån och köpa en bättre nyare bil, istället för att smålaga en gammal stup i kvarten.. jag har ju också en rasslig bil som jag är smått orolig att den inte ska gå igenom besiktningen nu i nov..



Sv: Ja det är dyrt att bo i en tvåa, men 5000:- är ändå ingen superdyr tvåa, det är vad dom kostar här. Eller ja, allt mellan 4000-7000:- finns det väl tvåor för, men dom billiga ligger ju väldigt ocentralt.. Så det lönar sig nästan inte om man lär åka buss eller bil för att ta sig överallt. Nu är ju vi 2 st så hyran är inga problem alls, jag hade nog bott här ändå än om jag vart ensam, nu när jag har jobb. Men är man tex student eller inte har så mycket jobb så går det ju inte. Vet inte vad hyrorna ligger på i Helsingborg men dom bör ju inte vara så mycket billigare än Gävle, eller?? Betalade ju 3100:- för min etta och då hör den till "centrala lägenheter" fast det tog 30 min till stan.. Man får ju prioritera vad man tycker är värt liksom :)



Puss!

2010-10-23 » 12:37:23 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
Trixie

då får vi lyssna på den... :D

hehe jaså du tror ja e söt.. hade ja lagt upp bild hade du svimmat hahaa ;D

2010-10-23 » 14:07:25 BLOGG: http://triix.blogg.se/
MADDES

Tack tjejen. Tror att tentan gick okej. Den var riktigt jobbig och tuff men jag tror det ska kunna bli ett godkänt i alla fall! Hoppas du har en fin lördag. kram

2010-10-23 » 18:28:57 BLOGG: http://maddisenj.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV. Hehe njaeeejjj inte direkt sådan information får vi. Men man vet aldrig :) bara att ta kontakt med köpcentrumet egentligen, de vet ju allt.



Jag föredrar nog Widebrush :)

2010-10-23 » 23:22:38 BLOGG: http://candis.se
lovisa

sv;: Haha det blev inga:D

vad har du gjort idag?:)

2010-10-24 » 23:09:17 BLOGG: http://lavitadilovisa.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0