Måndag 1/11 - 2010

Kommentarer
Johanna

sv: jag vet inte, köpte det på online shopen för ett tag sedan :)

2010-11-01 » 22:06:57 BLOGG: http://jlunde.blogg.se/
Lovisa

Tack för söt kommentar på bloggen gumman.. Eller ja, du skriver ju alltid söta kommentarer i och för sig :D Haha, men nääedu, solat har jag då inte gjort.. Mitt fejs har inte sett solen sen.. jag vet inte hur länge xD Men däremot finns det ju rouge och det använder jag dagligen, annars skulle nog alla på jobbet skita på sig och tro det var ett lik från kylrummet som kom och gick ;)

Det är drygt att känna såhär.. Och känner så på riktigt men man vill ju inte tjata om det heller liksom. Tyckte jag såg hel okej ut för några år sen, kunde till och med tycka jag var snygg ibland när man gick ut och så. Men nu känner jag mig bara ful.. Blää. Vet att man inte ska vara så utseendefixerad, men är inte kul att känna sig FUL... Kännermig som en tråkig gråmus liksom. Vet inte vart det kommer ifrån. Kände mig inte ens snygg i lördags när jag klädde upp mig och allt! Men, det kanske vänder.. eller så är det såhär att bli äldre..............



Haha, oh my så du har en stalker på jobbet ;) LÅter både spännande och läskigt x) Handlar han nåt av dig eller kommer han bara in och dregglar?? ;) Och vad är det för en kille??? Ingen Jessie kille då? Förstår att han fått ett gott öga till dig i alla fall, värsta pinglan ju! Och du är sååå fin med ditt långa guldhår! Nästan så jag kan sakna att ha långt hår, men tyckte jag såg förjävlig ut i långt med när jag hade det så är väl lika bra.. Kanske ska raka av det istället x)

Puss

2010-11-02 » 21:15:22 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0