Tisdag 4/5-2010

Kommentarer
Mimmi

Vad bra att dem såg okej ut, mina bryn alltså :P

Tog du i lite förmycket kanske? Låter nästan som de..

Vet inte om jag kan de på fredag, ska antagligen träna men slutar ju redan halv 4.. Beror lite på hur mina kvällsplaner ser ut, vilket jag inte vet än.. :P Känns inte så lockande att vänta tills 17 då.. Men vi får se, nästa vecka är jag iallafall på BodyCombaten.. Tränat där länge nu men inte utnyttjat passet ju..

2010-05-05 » 07:20:28 BLOGG: http://mimmigren.se
Carita

Oj, dyra nötter :S Kolla typ Willys eller nåt, har för mig att de har färdiga påsar med naturella.. Men minns inte vad det kostade. Om ni har Willys?!

2010-05-05 » 16:15:03 BLOGG: http://blacklion.blogg.se/
jess

hehe,jag hoppas du inte blir sååå grov när du tränat;) Avocado mognar ju bäst i rumstemperatur..så lite beroende på när jag ska äta den brukar jag antingen ha den i rumstemp men annars i kylskåp om den ska hålla längre. Det är ju lite klurigt med mognaden på dom.



Gällande nötter så brukar Lidl kunna ha ganska bra priser på nötter. Jag gillar sötmandel också,dessa finns och köpa till hyffsat bra pris på alla matbutiker och är både goda och nyttiga:) Jordnötter med skal säljs ju också ibland och då är dom ju inte saltade...tror willys eller Lidl kan ha till hyffsade priser. Jag är även en sucker för pistagenötter.Dom brukar ha lite salt men det mesta sitter faktiskt på skalet som man ändå tar bort så det kanske funkar.



Lycka till med alla måltider du ska hinna med;)Kramar

2010-05-05 » 20:42:06

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0