Onsdag 26/5-2010

Kommentarer
linna

du får lägga upp hur mkt kort du vill - bara jag får kidnappa. min kamera verkar nämligen inte fungera så bra längre. buhu!

trist med att halens paketet inte kom fram men kul att du hittade nåt annat. jag har inte nåt att ha på mig så vet inte alls vad jag ska göra. kan jag gå naken tror du? :D min klänning jag skull eha var ju med från halens... kanske blir kjol. gah. klänns rätt skittrist att inte ha en outfit klar o idag ska jag på SATC2 så jag kommer inte hinna handla nt heller. PLUS att jag inte packat än. varför gör jag allt i sista minuten?



och ja det blev en löptur för mig igår, två ggr i veckan minst. annars blir jag arg på mig sjäv.- vad bra du är som orkar palla till gymmet. ja önslar vi bodde närmare så kunde du fått med mig lite mer med! :)



by the way: min pojke lårmuskel GICK av för tre veckor sen. FAN va äckligt det såg ut!

2010-05-27 » 09:25:21 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0