En liten bild på mig innan jobbet. :) idag...

Kommentarer
Lovisa

Du är superfin i ditt blonda svall! :D Det sa jag inget om ;) Men när du la upp bilder på Klings hår så förstog jag inte riktigt frågan för jag tycker du ser ut så redan ;) Tycker nog inte du ska göra en makeover a la Lovan faktiskt, hehe ;) Du är fin som du är :D Hm, angående den där bruden där nere så tyckte jag inte ni var så lika.. Hon hade ju så spetsig näsa??

Weeheeehoooo snart blir det reunion :D Fick iaf min H&M klänning idag så jag har nåt att ha på mig ;)

Spenatsoppa är inte svårt alls, men det kluriga är att få den med mycket smak xD Tyckte jag höll på hur länge som helst igår innan jag blev nöjd.. Men grundreceptet är spenat som man köper hackad och fryst, sen har man i grönsaksfond och typ 1 liter vatten och vitlök. Reder med lite mjöl. Sen är det kryddningen och där får man gå efter smak ;) Jag hade i massa chili, basilikia, peppar, vitlök och endel annat.. Jag gillar hett och kryddigt :D Sen står det inte att man ska mixa soppan men det gjorde jag för tyckte den blev så trådig annars :S

Men det är ju en smaksak! Puss

2010-05-25 » 20:53:28 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
linna

superfin bild på dej sötis! o kul att det går bra med träningen!! :)



själv hoppas jag kunna komma ut på min löptur idag med :)



snart ses viiii! :) ♥

2010-05-26 » 11:14:43 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
jess

vad fin du är i håret:)

2010-05-26 » 17:58:45

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0