Fredag 100319

Kommentarer
Lovisa

MMmm, det blir nog en sån helg för mig som du föreslog: slappa under en filt och äta popcorn tills vinterkräkan slår till xO

Blev det några fynd i Ullared då???

Och kunde du ha ringarna? Kanske inte alls var din stil, men det var dom enda jag hittade med svart och silver =/

Toppblogglistor finns det hur många som helst.. Kika på dom jag är med i exempelvis, finns ju länkade på min sida. Men visst det är svårt att få med sig läsare.. Jag har ju kämpat med min blogg och lagt ner mycket tid, men har ändå "bara" 50 läsare ca, om dagen.. Men jag tror man ska skriva för att man tycker det är kul och göra sin grej, så kanske det där med läsare blir bättre med tiden. Men man måste uppdatera ganska ofta annars glömmer de bort att man finns :)

Ha en skön helg nu gumman och jag tycker du gör helt rätt i att kolla upp ang 29 maj ;) Puss!

2010-03-19 » 18:59:31 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
pim

jag är inne i en salem al fakir period just nu :)

2010-03-19 » 19:24:02 BLOGG: http://hvpim.blogg.se/
jess

Hoppas du får en bra helg:) Jag ska soooova..har mkt sömn att ta igen!Sen blir det väl att träna och bara ta det lugnt tror jag. Hoppas skivan var bra! Jag hade nog gillat den!Kramar

2010-03-19 » 22:19:33

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0