Torsdag 29/7 - 2010

Kommentarer
Lovisa

Nu har jag läst ikapp lite här :) Shit vad duktig du är med träningen, way to go girl!! Själv är jag så jävla trött jämt när jag kommer hem så jag orkar knappt hålla ögonen öppna x) Ännu mindre träna ;) Men jag försöker iaf när jag är ledig :D Har gått ner i vikt redan med LCHF men det kan ju snabbt ändras, hehe.

Och man vill ju ha muskler och kondition också!! Inte behöver du vara rädd för grädden :) Men om du kör med kolhydrater till så behöver du ju förstås inte använda ÄKTA grädde till som jag för då har det nog motsatt effekt ;) Men skippar du kolhydraterna så är det bara bra med fetare grädde, man är mätt och nöjd mycket längre. Jag blir knappt hungrig alls och inte ett dugg sötsugen som jag alltid varit annars. Jättekonstigt!! Men däremot är jag tröttare än vanligt just nu så får se hur länge det håller i sig..... man vill ju inte gå runt som en zombie heller x) Men får väl ha lite tålamod för tar ca 2 månader innan kroppen vant sig helt.

Låter jobbigt med pengasituationen och a-kassan, usch.. jag ska nog vara glad för mitt jobb ändå även om det är slitsamt. Du kanske ska göra ett massutskick med ansökningar till olika ställen, även fast de inte söker personal just nu? Det brukar löna sig och så lägger de en på minnet och hör av sig när behovet ändras. Systemet är ju förjävligt om du skulle tjäna mer på att säga UPP dig, helt sjukt ju. Du har rätt tänk iaf gumman, många skulle utnyttja systemet direkt och sen inte tänka på hur det blir sen när dagarna är slut.

Trist med naglarna MEN man kommer över det :) jag hade förvisso inte lösnaglar, men jag hade altid långa fina egna som jag pysslade massa med. men det kan jag ju inte ha nu längre och med jobbet. Det kan vara väldigt fint med lite kortare egenlackade naglar också tycker jag :) Och sen kan du ju lyxa till det med lösnaglar någon gång ibland om det är något speciellt???

Puss på dig gumman!



Jag längtar by the way också efter semester nu!!!!

2010-07-30 » 21:30:14 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/
Trixie

Fin bild :)



Ja filmen var väl OK, rolig och så - men missförstånd efter missförstånd så blev jag irriterad haha, du vet när man sitter där och vet vad som hänt men inte dom haha ;)



Kramar

2010-07-31 » 14:07:49 BLOGG: http://triix.blogg.se/
Trixie

Vi ses väl på lördag? ;)



Ja jag ska recensera boken heh :D Lovar!

Jag beställde kreatin :) har fortf mkt Whey kvar i 4kilospåsen... :)

2010-08-04 » 15:02:59 BLOGG: http://triix.blogg.se/
Marcus

Du är ritkigt duktig du ;)!

2010-08-04 » 22:56:54 BLOGG: http://jangstar.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0