Torsdag 29/4-2010

Kommentarer
Madde

hehe tack så mycket tjejen. Jag har funderat på om jag ska visa upp favoriter ur garderoben men finns ju en viss toppbloggerska(Kenza) som gör det så det känns lite väl copycat.. Men vi får se om jag hittar på nåt annat sätt,hehe.



Jag pluggar till sjuksköterska.. tror tentorna gick okej, men alltid svårt att säga. bara galet skönt att det är över :P Vad jobbar du med tjejen? Härligt att det blev träning igår igen!! Kramar

2010-04-30 » 11:46:20 BLOGG: http://maddisenj.blogg.se/
Trixie

Jo hon vill se den men palla inte hämta bilj så så jäkla ivrig kan hon inte va ;) Vad ska du göra idag? :) Kram

2010-04-30 » 17:23:34 BLOGG: http://triix.blogg.se/
jess

Blir lugnt här med. Känns inte som jag valborgsfestat så mkt på senare år å är svinkallt å grått här så hade itne varit så lockande med grillning eller brasa ändå;) Kul att du kommit igång med träningen:)Du är duktig!Hoppas du får en bra kväll gumman!Kramar

2010-04-30 » 18:32:40

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0