Söndag 11/4-2010

Kommentarer
Carita

Hoppas det går bra hos tandis! Aldrig kul att gå dit :S



Jag tror förresten att jag köpte mina lila på La redoute, det bara kom upp i skallen nu :P Kika där!

2010-04-12 » 08:03:54 BLOGG: http://blacklion.blogg.se/
jess

usch för tandläkaren:/ Jag borde också gå, inte för att jag har ont men man ska ju helst kolla regelbundet..men avskyr att gå dit så skjuter hela tiden upp det! Hoppas det gick bra med lagningen! Å hoppas du snart känner dig bättrekrama

2010-04-12 » 17:50:10
Lovisa

Huuuh för tandläkaren.. Brukar bli dyrt och mindre trevligt :( Men man får tänka på att man ska ju ha kvar sina tänder hela livet och det är bäst att man tar hand om dom..

Den vita massaien var sååå bra! WOW säger jag bara, vilken fantastisk film.. men sorgligt slut tyvärr.. Du måste se den! fast boken är ju såklart bättre men i alla fall :)

Vi tog lovefilm för 199:- i månaden tror jag? Att vi får ha en film hemma åt gången men se hur många vi vill per månad eller nåt sånt.. Vi ska prova lite nu och se hur det funkar :)

och du, vet inte om jag skrivit det innan men SJÄLVKLART håller jag en sovplats åt dig till festen om det blir så att du kan komma!! Dom är ju bokade åt er och så kommer det förbli ;) Puss!!

2010-04-12 » 21:26:22 BLOGG: http://lovelylovan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0