Less på mitt hår

Kommentarer
jess

svarar på lite allt möjligt nu då jag läst i kapp;) Vad skönt att det gick bra med sprutan och att du slapp biverkningar!får se om jag tar den nästa vecka..är typ slut på vaccin här hela tiden.



Coola naglar, tänkte också på polkagrisar;) Tips för nästa fixning kanske kan vara nåt vinteraktigt...typ lite silver,glitter med snöflingor eller så??



Gällande håret så har du verkligen fint tjockt hår men vet hur det är när man är less å vill ha något annat än det man brukar ha...Men du kanske kan prova lägga i lite mörkare slingor?Då får du sakta vänja dig vid lite mörkare..färgar man brunt direkt så kanske det blir svårt å vänja sig när förändringen blir stor..Men tror du skulle vara fin i det! Spännande att se vad det blir:)puss å kram

2009-11-25 » 17:07:32
Mimmi

Slinga i bruna toner? Tror det hade blivit snyggt :)

2009-11-25 » 20:51:56 BLOGG: http://www.mimmigren.se
Lovisa

Shit vilken lejonman du har! MYCKET hår :) Tycker det är urfint ja<3 Men vet hur det är när man känner att det är slitet och risigt.. Mitt hår blir så ganska fort tyvärr :S

Men du kanske ska göra lite slingor i olika nyanser som Mimmi föreslog? Tror jag skulle bli snyggt och ge det mera liv!



Vad duktig du är som tog sprutan och att det gick så bra! jag SA JU att det inte kändes ;) Trist med en surkart som tog dock.. han var väl trött på det montona arbetet, hehe.. Skönt att du inte fått några direkta biverkningar, har du inte fått dom nu så kommer det ganska säkert inga :)



Naglarna var assnygga! Ser verkligen ut som godis :D Håller med Jess, kanske något jultema nästa gång? Massa glitter i olika färger, typ ränder eller nåt med glitter kanske? Finns säkert massa coolt att göra... Puss vännen!

2009-11-26 » 17:25:23 BLOGG: http://lovan.bloggproffs.se/
Vendela

Tycker det ser riktigt bra ut! Men du skulle säkert passa i en varm brun ton med några få highlights...

2009-12-02 » 22:39:38 BLOGG: http://cherryize.blogg.se/
Anonym

Känner samma med mitt hår ;s Så tradit... prova färga de brunt gumman ;) Kul med förändring. Jag ska köra på rödbrun snart igen.. vill ha lite mörkare... de ljusnar så fort.. Tråkgit! :/

2009-12-07 » 17:18:26 BLOGG: http://tiiniisen.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0