Kameltå!

Kommentarer
Lovisa

Hahaha.. Gud vilka FULA skor xD I don't like!

Jösses, om du har så många gamla tidningar som ligger olästa så länge, då kanske du ska börja fundera på om du prenumenerar på lite för många ;) jag är tvärtom, läser dom alldeles för snabbt och önskar att jag spart dom lite längre sen x)



Jobbigt med bilen om man inte vågar gasa på i för långa sträckor.. känns ju inte jättestabilt. Tänk dock på att följa hastighetsbegränsningen: min kära bror körde 7 km/h för mycket på motorväg och fick böta 2500:- en ganska onödig summa kan man tycka ;)



Du frågade om bilskatt, jag tror min ligger på 1300:- spänn. Finns ju värre än så, men det är ändå mycket pengar när man inte har några.. =/

ha en skön helg sen gumman :) Puss

2009-11-05 » 19:32:04 BLOGG: http://lovan.bloggproffs.se/
~ Vendela ~

Eh..nää tror inte de'...

2009-11-06 » 11:52:47 BLOGG: http://cherryize.blogg.se/
jess

haha:D shit vilka skor!!kan garva åt dem men kommer inte ta på mig dem!!:)

2009-11-06 » 17:57:21

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0