Den osminkade sanningen

Kommentarer
linna

tycker du är söt osminkad med!

jag är med besviken på fiberwig. först gillade jag den emn sen insåg jag att mina fransar blir tusen ggr bättre av den beuty tubes mascara ( röd/vit) från loreal. målar på det vita först å sen det svarta. i love it. slutar dom göra den döör jag! xD



jag är med för den naturliga maken, blir så fel när man tvättar bort facet. sen till fest kan det ju vara extra kul. jag osm älskar ögonskuggor gnäller lite för på sommaren är det ju okej att mixtra med färger men på vintern känns det bara B.

puss på dej sötsak

2009-12-10 » 09:33:42 BLOGG: http://fairydiary.blogg.se/
Lovisa

Oj vad mycket fint du shoppat, din lilla shoppoholic ;) Önskar jag kunde shoppa loss massa också.. Men det får väl vänta tills nästa år någongång när jag FÖRHOPPNINGSVIS har ett jobb :O

Hittade du dom där tofflorna på H&M?? Fan jag älskar såna där!! Jag som letat efter såna förr, min kompis hade ett par liknande som jag alltid har på mig när ja är hos henne x) Får ta och kika på H&M här, men har inte sett några hittills. Du kanske beställde dom??

jag tycker du är tokvacker även utan smink gumman. verkligen! Förstår att du tycker det är jobbigt med finnarna dock, tänk att vissa är så drabbade =/ Jag får typ aldrig finnar förutom när ja ska ha mens.. Men när man har mycket finnar som vuxen säger dom att de har mycket med hormonbalansen att göra. Emma har ju också mycket problem med finnar.. Hon har gått hos massa hudterapeuter och fått endel hjälp där faktiskt.. Tycker du ska kosta på dig det sen, du lider ju av det!! Tycker du har toklånga fransar på bilden där, så ser ut som mascaran fungerar rätt bra ändå :D Men man ser ju den största skillnaden själv såklart.. tycker det är svårt att hitta bra mascaror jag =/ Puss vännen

2009-12-10 » 12:38:38 BLOGG: http://lovan.bloggproffs.se/
pim

så ser jag också ut en g¨ång i månaden tyvärr.. jagbryr ju mig dock inte..de kommer och de går..

2009-12-10 » 18:40:53 BLOGG: http://hvpim.blogg.se/
jess

jag förstår att du tycker det är jobbigt...för ett år sedan var min hy hemsk tyckte jag..berodde nog på stress tror jag...Jag har hört att någon viss b-vitamin ska vara bra.Jag köpte b-vitaminbrus och tyckte att det gjorde lite skillnad. Googlade mkt då å fann en hel del olika saker mot just finnar..gick dock bort för mig sen då jag slutade på dagiset.Men prova googla,man finner mkt då...Jag tycker dock du är söt ändå!Men jag vet hur det kan vara när man har något man är missnöjd med.krama om

2009-12-10 » 19:41:12
Anonym

Så söt så gumman! :)

Jag vet hur de känns med finnar och sånt skit som dyker upp hela tiden.. har alltid ngt i huet.. Skit irriterande.. ;s Lyx dem som aldrig har ngt alls.. liksom.. någongång ibland liksom men inte alltid.. de är jobbigt!:/ vad skulle denna hudspecielisetn göra? :)=

2009-12-29 » 00:58:19 BLOGG: http://tiiniisen.blogg.se/
Aimee

Då har du bara inte provat rätt smink;)

2010-05-23 » 22:23:13 BLOGG: http://prettybaby.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0